Începând cu data de 1 aprilie 2025, noul Registru de evidenţă a salariaţilor REGES ONLINE este la dispoziţia salariaţilor şi angajatorilor.
Salariații :
- au o modalitate de acces facil şi securizat la propriul istoric avut în calitate de angajat cu contract individual de muncă, prin vizualizarea şi descărcarea extrasului din Registru în aplicaţia web, accesând de pe orice Laptop/PC link-ul https://reges.inspectiamuncii.ro/, sau din aplicaţia mobilă Salariat pentru sistemele de operare iOS/Android; extrasul este generat de sistem cu semnătura electronică a lnspecţiei Muncii.
- au posibilitatea de a verifica în timp real orice înregistrare eronată de către angajator cu privire la contractul său de muncă şi primirea de notificări, prin email sau în aplicaţia de pe telefonul mobil, ori de căte ori angajatorul înregistrează o modificare a contractului de muncă, suspendarea sau încetarea
- au posibilitatea de a trimite prin aplicatie notificări angajatorului ori de câte ori constată o neconcordantă între datele înregistrate în Registru și situatia de fapt.
lnformaţii cu privire la modalităţile în salariaţii care pot accesa online Registrul se regăsesc pe site-ul lnspecţiei Muncii la adresa https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/cum-accesez/ .
Pentru cei care optează să consulte extrasul din Registru la Info Kiosk-uri, informaţii utile se regăsesc la adresa https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/cum-accesez-kiosk/ .
Angajatorii :
- au obligaţia de a se înregistra în REGES ONLINE în termenul de 6 luni prevăzut de HG nr. 295/2025. Chiar dacă până la data înregistrării în platforma REGES-ONLINE, angajatorii înregistraţi în Revisal pot depune în continuare registrele ca fişier RVS, aceştia sunt sfătuiți să efectueze înrolarea în noul sistem informatic anterior expirării acestui termen, având în vedere, atât faptul că în cele 6 luni de tranziţie trebuie să competeze în REGES ONLINIE şi toate elementele contractelor individuale de muncă active la data înrolării în noul sistem, care nu se regăsesc în REVISAL dar, în special trebuie luate în considerare beneficiilor pe care îl oferă angajatorilor noul Registru, dintre care exemplificăm:
- accesul online securizat direct printr-un portal web securizat, folosind certificate digitale calificate sau identitatea digitala ROelD, fără a mai fi necesară instalarea aplicaţiei Revisai pe PC şi deplasarea la inspectoratele teritoriale de muncă în vederea obţinerii de user şi parolă;
- pentru angajatorii înregistraţi la ONRC validarea calităţii de reprezentant legal se realizează automat, fără a mai fi necesară transmiterea vreunui document la ITM. De asemenea, din baza de date ANAF, se validează automat CUl/CIF-ul angajatorului, denumirea şi codul CAEN principal al acestuia, fapt care asigură acurateţea datelor preluate în Registru;
- transmiterea automată a datelor în Registru de către angajatorii care utilizează aplicaţii de salarizare dedicate, prin folosirea unor API-uri (aplicaţii de conectare dedicate). lnspecţia Muncii pune la dispoziţie în mod gratuit atât specificaţiile tehnice necesare adaptării de către angajatori a aplicaţiilor proprii cât şi un mediu de test;
- simplificarea procesului de înregistrare şi evidenţă a elementelor contractelor individuale de muncă, transmiterea acestora putându-se realiza direct din browser, în mod simultan de către mai multe persoane delegate;
- eliminarea riscului de pierdere a bazelor de date;
- actualizarea codurilor COR în timp real;
- diminuarea riscului legat de neconformare și evitarea sancțiunilor prin avertizarea angajatorului în sistem atunci când înregistrează date eronate; prin accesarea extrasului du neconformități angajatorii pot verifica modul în care persoanele delegate sau prestatorul de servicii realizează înregistrările în registru.
Aplicaţia REVISAL este disponibilă timp de 6 luni accesând link-ul https://reges.inspectiamuncii.ro/, secţiunea "Cauţi vechiul Revisal? Click aici!"
Angajatorii care nu au fost înregistraţi în REVISAL, se pot înregistra EXCLUSIV în REGES ONLINE.
lnformaţii utile angajatorilor se regăsesc la adresele:
https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/ghid-utilizare-aplicatie/
https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/cum-accesez-angajator/
Canale de comunicare suport Angajatori si Salariați:
- Chatbot pe portal
- Formulare de suport direct in aplicatiile Angajator si Salariat
- https://reges.inspectiamuncii.ro/ajutor/suport-tehnic/
Program de lucru: Luni - Vineri, 08:00-20:00, cu exceptia zilelor de sărbători legale
- Adresa de mail suport Angajatori: regesonlinesuport.angajator@inspectiamuncii.ro
- Adresa de mail suport Salariati : regesonlinesuport.salariat@inspectiamuncii.ro
- Telefon suport Angajatori/Salariati TelVerde: 0800 500 166