Inspectoratul Teritorial de Munca BUZĂU

AUTORIZAREA FUNCŢIONĂRII DIN PUNCT DE VEDERE

AL SECURITĂŢII ŞI SĂNĂTĂŢII ÎN MUNCĂ

În vederea asigurării condiţiilor de securitate şi sănătate în muncă şi pentru prevenirea accidentelor şi a bolilor profesionale, angajatorii au obligaţia să obţină autorizaţia de funcţionare din punct de vedere al securităţii şi sănătăţii în muncă, înainte de începerea oricărei activităţi.

Reglementări legale

  • LEGEA securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare

  • LEGEA nr. 359/2004 privind simplificarea formalităţilor la înregistrarea în registrul comerţului a persoanelor fizice autorizate, întreprinderilor individuale, întreprinderilor familiale şi persoanelor juridice, înregistrarea fiscală a acestora, precum şi la autorizarea funcţionării persoanelor juridice, cu modificările şi completările ulterioare - procedura de autorizare se derulează prin Biroul Unic din cadrul Oficiului Registrului Comerţului

  • ORDONANTA DE URGENŢĂ nr. 44/2008 privind desfăşurarea activităţilor economice de către persoanele fizice autorizate, întreprinderile individuale şi întreprinderile familiale, cu modificările şi completările ulterioare - procedura de autorizare se derulează prin Biroul Unic din cadrul Oficiului Registrului Comerţului

  • HOTARÂREA GUVERNULUI nr. 1425/2006 pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a Legii nr. 319/2006, cu modificările şi completările ulterioare - procedura de autorizare se derulează prin Inspectoratele Teritoriale de Muncă

Autorizarea funcţionării din punct de vedere al securităţii şi sănătăţii în muncă

prin procedura derulată de Inspectoratul Teritorial de Muncă,

conform prevederilor H.G. nr.1425/2006

 

În vederea autorizării funcţionării din punct de vedere al securităţii şi sănătăţii în muncă, angajatorul are obligaţia să depună la inspectoratul teritorial de muncă pe raza căruia îşi desfăşoară activitatea următoarele documente:

 

1.Formulare necesare obţinerii autorizărilor prevăzute de lege

Autorizare unitati care nu fac obiectul Legii 359/2004

Autorizare materiale explozive

2.Acte necesare pentru întocmirea dosarului pentru obţinerea autorizaţiei de deţinere şi depozitare a materialelor explozibile şi a amestecurilor pirotehnice 

  • cerere catre I.T.M pentru acordarea autorizatiei conform art. 8 si/sau art. 9 Legea 126/1995

  • actele de infiintare ale societatii

  • lista cu personalul autorizat ca artificier ( nume, prenume, nr. carnet artificier)

  • autorizarea depozitului, daca este cazul ( proiect- parte scrisa si desenata)

  • lista cu persoanele autorizate ca pirotehnisti, pentru focuri de artificii , clasele III si IV ( daca este cazul)

  • dovada achitarii tarifului pt. obtinerea autorizatiei de detinere si depozitarea a materiilor explosive

  • dovada achitarii tarifului pentru obtinerea autorizatiei de detinere si depozitare a materialelor explozive conform Legii 126/1995

 

 

Acest site folosește cookies. Navigând în continuare vă exprimați acordul asupra folosirii cookie-urilor. Detalii---
Sunt de acord